Pošaljite nam upit putem kontakt formulara. Javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem vremenu i razgovarati o Vašim željama i potrebama te Vam detaljnije predstaviti Employee Assistance Program.

S provedbom EAP možemo krenuti odmah nakon potpisivanja ugovora.

Ne. Provedbu EAP u cijelosti plaća organizacija. Cijena ovisi o broju zaposlenika, opsegu usluga i broju godina pružanja usluga na koje se potpisuje ugovor.

Svaki zaposlenik ima pravo na ograničen broj besplatnih konzultacija po pojedinom problemu (ovisno o ugovoru, obično 5 do 6). Toliki je broj konzultacija često dovoljan za rješavanje određenog problema. U slučaju ozbiljnijih problema koji zahtijevaju dulje liječenje, savjetnik upućuje osobu odgovarajućem vanjskom stručnjaku (psihijatru, psihoterapeutu, grupi za samo pomoć i sl.). Te usluge tada plaća zaposlenik jer više nisu dio EAP.

Da, savjetovanje je dostupno na engleskom, njemačkom, slovenskom, hrvatskom, srpskom ili bosanskom jeziku. U ovom slučaju savjetovanje licem u lice nije uvijek dostupno, ali možemo osigurati video savjetovanje.

Glavna prednost je 24/7 pristup stručnoj pomoći. Velika prednost i posebnost programa je u tome što pomoć nije dostupna samo zaposlenicima, već i članovima njihovih užih obitelji. Mnogi problemi koji negativno utječu na radni učinak pojedinca proizlaze iz privatnog života. Pružanjem pomoći članovima obitelji posredno pomažemo i zaposleniku.

EAP se razlikuje od drugih sličnih programa po tome što pojedincima pruža pomoć u rješavanju širokog spektra problema s kojima se pojedinci susreću na poslu ili u privatnom životu..